نماد سایت فروشگاه اینترنتی قسطچی

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

چرا به سیاست حریم خصوصی نیاز داریم!؟

قسطچی;با احترامی که برای حریم خصوصی کاربران قائل است. اطلاعاتی را از کاربران برای خرید و استفاده از امکانات وب سایت قسطچی خواهان است، تا بتواند خدماتی امن و در خور مشتریان ارائه دهد. برای خرید و ارسال سفارش و ثبت نظرات اطلاعاتی را از کاربران گرامی می خواهد مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل.

کلیه فعالیت های قسطچی قانونی و بنا شده بر قوانین تجارت الکترونیک می باشد و بنا به خواسته‌ی مشتری طی فرایند خرید فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود. بنابراین وارد کردن اطلاعات نام  و نام خانونوادگی و کد ملی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی که معمولا مشتریان و فروشنده بیشتربه یکدیگر وابسته اند،لازم است. شایان به ذکر است که آدرس ایمیل و تلفن مشتری مرجع مکاتبات و پاسخ های وب‌سایت قسطچی می‌باشد.‌ بدین جهت آدرس، ایمیل و شماره های همراه و ثابت توسط مشتری، می بایست مورد تایید و در صورتی که صحیح نباشد، قسطچی برای اطمینان بیشتر می تواند اطلاعات بیشتری از مشتری خواهان باشد. همچنین مشتریان عزیز می‌توانند نام، نام خانوادگی ،آدرس و تلفن فرد دیگری را برای گرفتن سفارش خود معین کنند و قسطچی برای ارسال همان سفارش از آن اطلاعات استفاده می‌کند.

قسطچی اطلاعات درج شده  توسط کوکی (Cookie) را جمع آوری می‌کند. عملکرد کوکی به این شکل است  که به در خواست یک سایت،توسط مرورگر ساخته می‌شود و به آن امکان ذخیره بازدید‌های شما و اصلاح سازی آن ها را فراهم می‌نماید. تعدادی از مرورگر ها  ممکن است کوکی ها رو غیرفعال کرده،به این سبب می‌توانید راهنمای مرورگر های مختلف را به طور کامل مطالعه فرمایید.

قسطچی برای اطلاع رسانی  اخبار جدید و خدمات و سرویس های ویژه یا فیلم های تبلیغاتی،برای کاربران عزیز از پیامک و یا ایمیل  استفاده می‌کند.

در صورتی که کاربران علاقه ای به به دریافت  پیام  و ایمیل  نداشته باشند می توانند خبرنامه قسطچی را در پروفایل خود لغو کنند.

قسطچی ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران رابرای  رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، شامل مصداق های غیر اخلاقی و مجرمانه باشد قسطچی می‌توانند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

خروج از نسخه موبایل